JVLAÄCKL

FAN VA SUR JAG BLIR!


skulle ju till The phone house idag för att höra om min telefon kommit, så ringer mamma och säger att hon varit där. De hade tydligen inte ens beställt hem den, den såldes inte (?) eller nåt sånt, och ah fyfan va jag blir arg.. om dom låtit mig vänta såhär länge för ingenting så ska jag fan dit och höra med idioterna!!!! De hade tydligen försökt sälja en telefon för 4000 till mamma ist, med abonemang i två år! TVÅ ÅR? jag ska fan till USA (kanske) i augusti/september, fan ska jag med ett två års abonemang då?!??!?!?

JÄVLA ÄCKELN!


me right now.

ursäkta språk och att jag är så sur. Men fan jag pallar inte med såna idioter!!!!!!

pusssn♥

Kommentarer
Postat av: Simon Goot

Synd om dig edda ;) hah. nice bild! bra i Finland?

2009-12-19 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0