jullov!

Dom har blockat blogg.se i skolan! tidigare kunde man gå in om man skrev "www" innan, men nu vägrar ju det också fungera.
Kompleterade naturkunskapen från G till VG+, sen gjorde jag klart teknikuppgiften, så jag har fått jullov nu! :) Vi har två i-dagar imorgon och på fredag. Det betyder att man får plugga omprov och göra klart ogjorda uppgifter! Det slipper jag, och på fredag hade jag inte kunnat i vilket fall eftersom jag åkre till finland imorgon eftermiddag! Så no updates for me.. haha jag kommer hem den 23 igen och då blir det blogg!!!! ;)
Sitter och kollar på A shot at love with tila tequila på Mtv. Snart ska jag nog börja fundera lite på packning, så att jag kan sova ut imorgon, packa det sista och äta lite. Sen kommer mamma och hämtar mig, då ska vi kolla om telefonen kommit och then we're on our way!
Efter skolan åkte vi till Falun på intervju, till ett eventuellt High School Year i USA. Det gick bra, men det är en massa papper och sådant kvar innan man får veta. Så vi får väl se, hehe
nu ska jag kolla på tila ;)
pusssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0