Hejsan alla sötnosar!
Hemma från jobbet, jobbade över en timme idag också, igår fick jag jobba över två! Jaja, hade sett fram emot imorgon när jag äntligen (kan va skönt att vila lite) hade en ledig dag då jag skulle till Cornelia på dagen. Då ringer dom såklart och frågar om jag vill jobba 11-15 imorgon (dock får jag massa OB eftersom det är röddag), KUL! Men jaa, va gör man inte? Sen jobbar jag 1/1 kl 11-15 också! Men sen är jag i alla fall ledig till 3/1 (OJ LÄNGE!!!) hehe sen blir det långledigt till 8/1. Men dom ringer väl in en då också! hehe,
Men en kväll/morgon har jag lovat babe som tjatar på att jag alltid gör något dagen efter att vi sovit med varandra så han får aldrig ligga kvar och mysa.. hehe och har jag inget att göra så får jag värsta hungern och måste äta något, stackars pöjk! Kan inte vara lätt att vara tillsammans med mig inte.. Men när han sov här nu, (för några dagar sen) så ville jag mer än gärna ligga kvar, men då hade jag ju jobb.. Ja men nu har jag ju lovat honom i alla fall! och så ska det bli.
Sitter och pratar med Cornelia nu! trevligt :)
ska gå nu i alla fall :)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0