angående mitt lilla hatinlägg

förresten, såg mitt hatinlägg om phone house nyss, haha det gick bra. I världens stress (vi hade galet bråttom) så sprang jag dit och hörde, han gick och kollde men den fanns inte men sa att det KANSKE fanns en kvar i falun. Så han skulle be dom skicka den till blge så att jag kan hämta den när jag kommer hem. Är lite osäker över öppet tiderna på jul och juldagen, men om det är stängt så får jag väl komma tillbaka den 26. Men jag vet inte om jag ska köpa den eller en annan samsung, men vi får kolla när vi kommer hem igen! :)
funderade lite över telefonpriser i finland? Jag menar om det finns finskt språk i svenska mobiler så borde det ju vara tvärt om också? men sen priser vet jag ju somsagt ingenting om. Hehe kanske blir att tvinga mamma att åka med mig och kolla (a) HEH, fast då blir reparationer väldigt svårt. tror jag skiter idet!
nu ska jag facebooka min blogg till min kusin, she wanted to take a look at it :D ♥
pusssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0