11 underbara månader!

GODNATT PEOPLE! :)
nu blir det att sova, eller nej. Men jag ska inte sitta vid datorn i alla fall! :) sen måste jag ju säga att det passerat till den 17 nu, och vad händer den 17? JOO min och babes månadsdag, det är hela 11 månader nu! :D grattis till oss!!
Sitter och kollar på "Små människor i en stor värld", it makes me feel bigger! :') hehe skämtåsido, hittade faktiskt ingenting annat så det fick bli det :)
Nu skickade Goot en låt till mig som jag tvunget skulle lyssna på (a) haha, sen ska jag få nallebud med donken i, i julklapp tydligen. Omtänksam grabb dedär ;)
haha näe, nu ska jag publicera och be honom gå in :D
puuussssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0