091203

Hej ;*

har precis kommit hem, sitter vid datorn och äter den nya chokladen "sensation yoghurt raspberry" supergod måste jag säga! Och dextrosol. Köpte det på rasten när vi hade matte för att få i mig lite socker, och det blev såklart en massa över! heh



Vi labbade på högskolan idag, det gick bra och vi var klara en timme innan skolan ens skulle sluta. Men vi fick gå efter 40 minuter, så då vart det en lite längre väntan på pappa istället. Åkte hem på en gång för jag ska plugga en massa saker som jag ligger efter med! Måste vara klar till jul, det är mitt mål! Orkar inte sitta och släpa på något från förra terminen. Så ja en del att göra!

Nu ska jag kolla klart mina mejl och sen blir det plugg och så! :)

pusssn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0