nattinlägg

hej igen,

nu har jag taigt det andra mobila bredbandet. Det är ganska mycket snabbare än det andra jag hade tidigare! så nu ska jag börja blogga igen :)

imorgon ska jag ut och springa igen, hoppas det går LITE lättare i alla fall.. hehe, har vääärldens träningsvärk, eller ja så illa är det inte. Men det gör jätte ont.. hehe

nu undrar ni säkert vad jag gör uppe nu om jag ska springa imorgon? Jo såhär är det, jag måste prata med älskling om lite saker, och han har jobbat/jobbar. Och ingen av oss har pengar på telefonen, (jag smsar dock gratis till han men hans gratisgrej har gått ut) så jag har bett honom både på sms och på bilddagboken att när han ser det ska han logga in så jag får prata med han.. :) men han loggar ju inte in, hoppas verkligen inte han har stängning idag.. för då kommer han ju hem runt 3..

Jag saknar honom så överdrivet mycket.. vi har ju knappt träffats på sen jag åkte till Mallorca, och nu har han inga pengar och jag har förlite för att ringa honom.. usch! Snart åker jag till Öland också, på måndag rättaresagt.. kul! Och älskling kommer inte ha pengar till att fylla på busskortet eller telefonen förens i slutet av augusti. Tycker att han kan låna pengar av hans systrar eller föräldrar, för jag vill verkligen prata med honom. I oktober åker ju han in i lumpen, då kan jag ju verkligen inte prata med honom, och vi brukar annars prata varenda kväll ca 2 timmar.. Kommer ju högst träffa honom på helgerna i ELVA jävla månader.. förstår ni hur jobbigt det kommer bli? I och för sig, så kommer jag kunna satsa mer på skolan då och det är bra, för jag ska ha höga betyg på gymnasiet.. Påtal om gymnasiet, det börjar ju om 16 dagar... crazy

Kan ju berätta lite om gårdagen också! Var med emma på dagen ett litet tag, tvättade både mitt och hennes hår med silvershampoo. Haha jag är sämst på det, med tanke på att den var mycket starkare än min så blev emmas hår blålila högst upp... haha men det försvann som tur var när hon skulle blondera bort det gula och utväxten i sitt hår.. :) Sen var jag med Julia :) Vi åt mat och tittade på tv. Sen fixade vi oss och gick till Burger King där träffade vi Anton, Linus och Nicklas. Emma och hennes kompis Niklas var med oss. Så gick vi till stan och hängde där ungefär en timme.. eller två kanske? Sen satt vi på donken till ungefär 2. Då gick vi till Max och satt där till halv 4. Från halv 4 till halv 5 satt vi på Julias gata och garvade (jag, julia och nicklas).. haha hemskt kul hade vi! Somnade väl runt halv 6.. :)

Idag på morgonen efter frukosten och när vi vaknat till lite så åkte vi till stan för att fika med min bror! Gottgott, och har saknat honom.. Var en jätte läskig fullgubbe som tappade ut alla sina öl mitt på gatan.. Min bror var snäll och hjälpte honom.. hehe sen var det dags att åka hemåt. Hjälpte Tara med att försöka fixa en tärnefrisyr (hon ska vara tärna) på kvällen. Blev bra första gången dock vart det snett så jag försökte göra om det, utan framgång. Vart bara misslyckat! Haha men ja, det löser sig nog :) Över en månad kvar ju! Sen har jag bara suttit här, känns lite segt. Men jag tröstar mig med att jag kommer röra på mig imorgon! Ska försöka röra på mig när jag är på Öland också.. :)

Gud va långt det vart, men så går det när man väntar på att ens pojkvän ska logga in.. haha men nu hade ni i alla fall något att göra! :)


haha en mörkhårig jag kanske? förutom att jag ser 100 gånger mer ansträngd ut.. :)

godnatt, sovgott alla!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0