TEIT09

nu har jag precis kommit hem efter en första dag på gymnasiet!

Dagen började med att åka buss med Tången till resecentrum och möta Issa där. Så gick vi tillsammans till skolan där det stod en massa människor, haha liite pinsamt när alla kollade.. Så såg vi Jim och Tobbe, så vi gick och pratade lite.. Dom släppte in oss i en "aula" typ där rektorn pratade lite osv. Sedan presenterade dom våra menotrer och läste upp klasserna. Min klass blev uppropad först TEIT09 heter den och är en blandning av Teknik och IT elever. 5 tjejer och resten killar, men hamnade i alla fall med lite folk jag kände. Tobbe, Tången och Pär, sen hade jag pratat lite med en tjej som heter Elin också tidigare :) Sen kanske Jim skulle flytta över också? Lite osäkert, men han kände tydligen ingen i sin klass och ville byta.. :)

Vi fyllde i massa papper, gick tipspromenad och åt. Sen fick vi veta att det är Camp Helix imorgon! Dvs, GÅ någonstans med massa packning, göra sin egen soppa med sin grupp (?) och tälta. Samt leka massa lekar. Det är min klass och IT09 klassen, och där är det inte en enda tjej.. haha men vi skulle som sagt göra våran egna soppa, så vi fick hundra kronor av skolan som vi skulle köpa minst tre ingridienser till en soppa för. Fick inte vara pulver eller färdigsoppa. Haha vi köpte kyckling, purjolök och nudlar. Ingen aning om såntdär.. Efter det slutade vi och hängde på kupolen tills Issa skulle hem.. :)

Nu ska jag gå och äta :) skriver mer sen :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Giina

Höhö xD tror du kommer få det jättetrevligt där på camp helix :D Om inte , en massa mugg x) <3

2009-08-17 @ 20:49:48
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Började du idag? Läskigt:S:O Jag börjar på onsdag och är lite nervös:/ haha men hoppas det går bra med alla killar och så.. xD Vi syns ju imorgon!(y)

2009-08-17 @ 21:52:50
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0