tältning

godmorgon, nu har jag precis kommit hem från våran lilla tältning.

Det var jätte mysigt, tror vi låg ute på en filt och bara kollade upp på himlen i flera timmar. SUPERMYS! Runt två någongång gick vi in i tältet och la oss, men somnade väl inte förens vid halv tre ungefär. Jag däremot sov INGENTING fram till 5.. då kunde jag äntligen somna, jätte jobbigt! Vi vaknade vid 10 imorse av att det kom massa barnfamiljer som skulle bada på stranden.. haha mamma hämtade mig, och vi hade fått ett HM paket med kläder. Mys med koftor! Tar kort på det också! hehe

ska ringa Johanna nu och höra om vi skulle ses idag eller inte.. :) Så vi hörs senare

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0