så här ser jag ut idag

jag har blivit ganska bra på det här med Dagens Outfit! Men det är nog för att jag har mer tid på morgonen och hinner blogga. På eftermiddagen har jag oftast glömt bort det.. hehe :) har lite bråttom nu i alla fall, ska börja gå om ca 10 min och jag vill ju hinna kolla all mejl också ;)






aja, texten blev asstor av någon anledning ? och jag fattar inte hur jag ska ändra om den.. råkade trycka in något.. och så skrev jag om det, men när jag flyttade upp det igen då vart det stort... orkar inte..


jeans - JC
Linne - H&M
Kofta - H&M

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Giina

söting :D idag träffas vi :D kom ihåg armbandet :D <33vad skönt att få träffa dej för det var så länge sen :D

2009-08-26 @ 09:09:13
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0