med cornelia

nu sitter jag här hos Cornelia och bara tar det lugnt :) hennes systerbarn är här, fast nu sover dom. Vi var ute och gick med dom en liten stund. Asmysiga och jätte söta! Garvar för ingenting, men när man väl fått dom att skratta så måste man fortsätta.. haha :) Men ja, sen har vi ätit chicken nuggets och tittat på tv. :)


jag och Johanna igårkväll :)

Imorgon börjar Raggan igen! Ska bli jättekul att få dansa lite igen! :) Tycker verkligen det är jätteroligt att dansa, men jag har så svårt för att lära mig nya rörelser. Men när dom sitter så är det jätte kul! Dock ser det inte allt för bra ut, men så kan det gå!

Igår ringde Donken mig, dom hade läst min arbetsansökan och tyckte att jag lät intressant. Så på torsdag kl 5 ska jag dit på arbetsintervju. Önska mig lycka till! Jag ska absolut ha det där jobbet! Behöver pengar.. ;)



Nu ska jag vara social med Cornelia :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0