lite allt möjligt..

Mamma tyckte att jag skulle städa lite inför skolstarten.. Förstår inte riktigt varför, jag menar då kommer jag ju vara ännu mindre i rummet.. haha men sagt och gjort, plockade undan lite grejer på golvet och bordet. Orkar inte dammsuga riktigt än.. men kollade precis på min duk som jag har på mitt nattduksbord. Usch, den var vit tidigare, nu börjar den sakta gå mot det gråare hållet. Och det finns seriöst ingenting äckligare än damm! Eller inte mycket i alla fall. Sen ska jag bli duktig och börja bädda sängen på morgonen.. hehe typ aldrig gjort det tidigare (jo när jag byter lakan, på högtider osv) för jag orkar verkligen inte, men så lång tid tar det faktiskt inte.. :)

Har lagt fram kläderna för imorgon och packat väskan. Börjar ju kl 9 imorgon och min buss går från Ornäs (ca 6 km ifrån mig) kvart över åtta. Och då har man ju tur och har en kompis som bor 100 meter från busshållsplatsen, så mamma och pappa skjutsar dit mig runt halv åtta. Ska bara springa lite, duscha och klä på mig här hemma, resten fixar jag hos Tara :) Så jag har allt smink, hårgrejer osv med mig i väskan, hehe :) Men efter det börjar jag ju halv 9, så då åker jag från mig in till Falun och byter buss. Ska bli jätte roligt att tillbringa dom 40 första minutrarna på morgonen i en buss.. NOT! Men hellre det än att åka med mamma och pappa och sitta i skolan från halv åtta.

Ska nog börja med Dagens Outfit nu lite mer seriöst, men ska ta korten med mobilen. Annars kommer bilderna ALDRIG in på datorn. :) Jag lägger aldrig in bilder, så det ska bli lite roligare med i alla fall en dagens outfit varje dag. Eller ska försöka varje dag!

Nej snart måste jag dammsuga, annars kommer jag bara glömma bort det.. Usch, orkar inte! För när jag städar så antingen gör jag det jätte slarvigt, (typ plocka bort grejerna på glovet) eller så måste jag städa undan ALLTING, städa i alla skåp även om dom har dörrar så att det inte syns. Och dammsuga och allt ska se PEFEKT ut. Så nej, jag gillar inte att städa! Men som tur är så har jag ju min kompis Spotify med mig ;)
Hur är ni när ni städar?

När jag städat klart ska jag nog spela lite sims3, haha var evigheter sen (kanske 3 veckor sen senast). Så ja, och sen ska jag försöka få mamma och pappa att kolla klart på dom tre avsnitten som vi har kvar på andra LOST skivan :) Vill se klart serien nu, hehe :)

Nej, nu MÅSTE jag städa.. :/

och jag som trodde att jag inte hade något att skriva om.. haha vart en del ändå
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0