långdag

Hej alla! NU kom jag äntligen hem.. haha eller jag har hunnit duscha också!

Jakob var med i skolan idag för att se hur Helix var.. :) höhö och han gilla det, men han vet bara inte det själv haha :p Men i alla fall, skolan rulla på som vanligt. Sen gick vi runt med issa på kupolen ett tag.. asnice! både jag och Issa hittade VÄRLDENS snyggaste skor! haha vill ha!! :) Mamma tyckte dock inte om dom lika mycket.. så klart.

Sen var det dags för arbetsintervju.. :) supernervöst. Började med en gruppintervju som alla 6 personer var på samtidigt. Pratade lite om olika saker för att sen få gå tillbaka till rummet som vi väntat i. Sen var det dags för den enskilda intervjun.. haha det gick väl helt okej, om man frågar mig. Sen vad dom tycker är ju en helt annan sak ;) haha men jag ska fan ha jobbet!! :)

Sen bar det av supersnabbt in till Falun för att träna ;) Massa nytt folk! Underbart. Så vi blir i alla fall ett LITE större tävlingslag! Men träningsvärk kommer absolut komma imorgon! Jag trodde jag skulle dö.. haha eller ja, jag skakade ungefär hela träningen av utmattning.. :) höhö, men nu kan det bara bli bättre! Och det känns verkligen att man gjort något bra!! :)

näe, ska nog äta något och sen kolla LOST ;D haha neeej, jag kollar inte mycket på det (a)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0