hemåt

Hej, nu är jag påväg hemåt.. Vi ska dock göra ett snabbt stopp i Norrköping hos min bror och hämta saker. :)

Igår stannade vi i Växjö och köpt en födelsedags/konfirmations present till Jenny och jag hittade äntligen en väska! Underbart! Mina andra tremänningar och deras familj var också hemma hos Jenny, så vi åt och fikade lite.. Kul att träffa dom efter så många år. Jag och Jenny sov ute i deras husbil. Supermysigt, och det kändes bra att prata om allt med henne igen efter alla år. Men det var en väldigt kort träff och nu, knappt 24 timmar senare är vi påväg hemåt igen..

Börjar må lite illa här, har läst lite och nu sitter jag vid datorn. Klarar inte av att sitta och titta ner allt för länge när jag åker bil.. ska nog börja avsluta lite.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0