hela min dag

förlåt, hann inte skriva nåt inlägg imorse! Var jätte seg.. höll även på att somna på bussen när det var två hållplatser kvar.. haha, skolan rullade väl på som vanligt.. Och innan lunchen stack jag, Tobbe, Tången, Pär och Patrik till Willys och köpte 4 st 1.5 liters läskflaskor för 25 kr.. :) Asgott att ta med och dricka på lunchen! ;) 5 spänn var, GAAAANSKA värt det.. haha

Var med Issa på kupolen efter skolan, köpte present till Tara för ja, hon fyller ju år snart. I alla fall, så hade jag även första sång lektionen idag! :) gick helt okej, bättre än förväntat i alla fall! hehe efter det åkte jag hem till Tara och överraskade henne lite med tårta och presenter. För jag är borta på hennes födelsedag så då passa jag på idag! Hon vart glad och väldigt överraskad. Och tårtan var god ;) heh

nu väntar jag på att Cornelias telefon ska börja leva igen och ta emot mina sms, kanske blir att leka med henne ikväll? vem vet?;)


dagens outfit:
Tubtopp - H&M
Jeans - wear it
Kofta - One way


GEMIGSKORNATACK!! din sko, 499


mysmys med tårta hos Tara, visst är jag duktig på att baka tårtor från Ica Maxi?(a)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0