frisyrer och falun

hej igen!

dagen tillbringades hos Emma, eller ja på frisörsalongen i alla fall ;) Frisyren vart bra, men jag undrar om jag verkligen kan göra det själv när det verkligen gäller! =o Sen följde jag med mamma och pappa på en lite shopping runda, ska ta kort med mobilen så slipper ni vänta 100 år innan jag orkar flytta över från den stationära datorn.. hehe :) Så bilder kommer i det här inlägget.

Ska även försöka kolla ett avsnitt av Lost, ligger fortfarande efter mor och far. Dock bara ett avsnitt, så det är jag ikapp på 40 minuter. Haha, nu sitter jag och skrattar lite för mig själv åt mitt skämt.. haha eftersom ett avsnitt är 40 minuter så är jag ju såklart ikapp på 40 min.. haha

nu ska jag fotografera lite med min supergrymma 2 megapixel kamera som jag har på min supergrymma telefon... haha not!


asmysig kofta från Indiska. Ja jag älskar koftor, syns det?


en kalender till skolstarten, ska dock byta framsida till något snyggare, något tips någon? :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: minniee

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-14 @ 19:16:14
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0