framme på öland

nu är vi framme, stannade någonstanns och åt lite glass och sen raka vägen till Öland. Vi åkte runt lite och kollade samt åt kvällsmat, pizza&kebab vart det. Ganska mysigt här då, dock frös jag eftersom jag bara hade mjukisbyxor och linne och det blåste kallt.

Imorgon ska vi "utforska" ön lite och åka runt as usual.. Sen på Onsdag är vi kvar ett litet tag, sen blir det Kalmar på dagen. Ikea och nåt slott eller hur det var. Sen blir det Forsheda och Värnamo påkvällen till mina tremänningar. Underbart!

Min blogg känns så otroligt tråkig när jag bara skriver och skriver, aldrig några bilder eller så.. men ja.. sorry
blev inget Mallorca inlägg heller eftersom mitt databatteri dog.. ska försöka strax :)


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0