första riktiga skoldagen

hej allihopa!  nu har jag kommit hem efter första riktiga skoldagen!

dagen började inte allt för bra, kom försent med 10 minuter bara för att någon krockat på motorvägen.. Så hade teknik klassen KemiA med natur. Vi är ju teknik och IT i samma klass, så alla mina kompisar hade något annat just då.. Och det finns två Nv klasser, och såklart var vi med dom som jag inte kände.. haha :) Sen var det dags för TMS (teknik, människa, samhäll eller nåt), ganska segt, den var med den andra teknik klassen.. jaa, vi fick läsa LITE och svara på massa konstiga frågor som ingen fattade.. yay. Så var det dags för lunch! Gottgott, några snälla tvåor eller treor var sociala med mig och Issa under lunchen.. haha :) Seriöst jag ÄLSKAR skolans mat, haha för vi får maten från Catering Companiet! :) I alla fall, så hade vi Svenska/samhällskunskap efter lunchen! då äntligen med hela klassen. Skrev upp lite mål och sådant som vi hade inför kurserna.. :) Sen var det IBARB, alltså typ läxläsning, och vi har inga läxor första dagen....  Och så sista lektionen idrott, gick till salen och lyssnade massa.. that's my day!

lite mycket text men jaja. I alla fall efter skolan gick jag till Kupolen och mötte upp Issa (som redan slutat) och vi åt lite donken. en cheese och McFlurry! GOTT. haha, sen tillbringades resten av eftermiddagen på Humlan, som precis öppnat igen! GH och massa snack! :) Gillas! :)

åh, måste äta något strax, är jätte hungrig! Eller inte jätte, men ja.. :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0