dagen

Som sagt, vi åkte runt typ hela ön idag. Vi hade ett litet häfte med "sevärdheter" som vi följde, det verkade tyskarna och engelsmännen också göra.. haha åt mat på en resturang som är en gammal kvarn, helt okej mat där.. och sedan hemgjord glass någonstanns.. (jag sov mellan maten och glassen, orkade inte mer ställen..) Kollade runt lite på en outlet och så, kanske blir att köpa en spikmatta ändå. Mamma verkar ju ganska pepp på det och dom var inte så dyra här, 400 kr bara! Någon som provat?


ska tydligen vara asskönt, :)

Åkte in till någon stad, skulle egentligen kollat på ett gammalt slott och kungafamiljens sommarställe. Men det stängde kl 6 och vi var där kvart över.. haha så vi gick runt i den lilla staden och kollade på helsjuka klädesaffärer med massa rea.. ingenting snyggt! Fast det jag behöver är ju en väska så det var ju bara bra att jag inte hittade något! Blev att dela på en pizza på kvällen. Grannarna här är verkligen trevliga, hejar och så.. Fast en familj är lite konstiga.. hehe typ suriga.. jaja

imorgon runt 10 åker vi mot Kalmar, shopping och Ikea då. Sen till min tremänning och sova där en natt.. :) Har inte träffat henne sen jag var 10 eller nåt? Galet!

Nej måste sova nu.. annars kommer jag inte komma upp, var nära att inte göra det imorse heller.. hehe

godnatt bloggen!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: aila view

jag har provat spikmattan, jag rekomenderar den verkligen! :-)

2009-08-05 @ 00:28:23
URL: http://ailaview.blogg.se/
Postat av: Josefin S :)

Jag har en egen "shakti-spikmatta" är helt kär i den!! Det är helt underbart att ligga på den, gör liiite ont i början och när man ska resa sej upp, men sen blir det bara varmt, skönt och väldigt avslappnat!!!!KÖP, KÖP, KÖP!! :D Jag rekomenderar verkligen SHAKTI-mattan, vet att det även finns andra och har provat flera, men min shakti är BÄST! :D :D <3<3 Kramar Josefin

2009-08-05 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0