brist på rubrik..

hemma, eller ja det har jag väl varit sedan 19 men ändå.. :)

dagen var ganska seg, lite sorglig osv.. men ja! Ingen idrott för mig, satt istället på Issas svenska lektion. CRAZY! haha, gömma saker, kasta tändstickor som brinner, säger det lite i alla fall om hur det var? GALET! Humlan efter skolan och träffa lite trevligt folk! :) Dock stannade jag bara ca 2 timmar, orkade inte mer ville hem och ta det lugnt! :)

Ikväll ska jag försöka ligga lite på spikmattan (var ju typ hundra år sedan..) och sen lite LOST tror jag :) Ska nog hämta mattan snart när jag tänker efter och sen tar jag lite LOST när jag fått koppla av lite..

Nej nu ska jag nog kolla klart mejlen och hämta mattan! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0