äntligen hemma

nu är jag äntligen hemma! känns jätte bra, en jobbig bilresa har det varit..

vi stannade hos min bror i Norrköping :) Åt på en salladsbar till lunch, supergott! var dock inte hungrig.. Sen fick jag en jättefin rosa kofta av mamma! :D (ska visa bild på allting som jag köpt den här lilla resan lite senare) Så skulle vi ta med lite grejer hem åt min bror, för han flyttar hem om ungefär tre veckor. Satt vid datorn och passade på att utnyttja hans supersnabba internet! heh

bilresan var som sagt ganska jobbig, av vissa anledningar. Men ja, sov annars hela vägen. Ska om ett litet tag åka till Uvbergsviken och tälta med Anna, Mia och Lisa :) Har inte träffat dom på flera veckor.. ska bli lite skönt att vara med folk och få skingra tankarna lite..  heter det så förresten? ja ni fattar i alla fall..

nu ska jag fixa lite.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0