090830

oj så aktiv jag är.. helt galet.. 23 timmar sen jag skrev sist! Skärpning!

spenderade hela gårdagen i svärdsjö, haha :) Och när jag kom hem kollade jag, mamma och pappa på två avsnitt av Lost. Sen somnade jag nästan på en gång.. haha sjukt trött var jag i alla fall! Därför min oaktivitet.. :)

Idag är det Ragga igen då! :) Ska bli kul. Ska höra med Matilda om hon ska hit efteråt. Skulle vara kul att va med henne lite :)  Fast jag borde kolla igenom uppgifterna från skolan som jag inte är klar med.. känns onödigt med IBARB pass 40 gånger på en dag om man ändå inte får något gjort.. Sen har jag även lovat att dammsuga idag.. :) Mycket att göra!


Borde nog äta frukost strax :) men jag skriver mer senare!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0