090825

hemma! :) en lång dag .. kändes som om den aldrig skulle ta slut.. höhö

Började med två pass IBARB.. gjorde nå svenska grejs som inte ens läraren kunde hjälpa oss med.. BRA! Sen matte, samhällskunskap och Naturvetenskap.. :) haha gick väl helt okej! Har dock varit på jätte dåligt humör hela dagen, så därför var det inte allt för roligt.. hehe, men efter skolan satte jag mig på bussen till Falun. :) lekte lite med Jakob tills min buss gick hem! :) trevligttrevligt, haha vi är sjuka, satt och hade jätte roligt på en parkbänk i en timme. Vem fan underhåller sig på en parkbänk i en timme? Ja, vi har värsta livet.. haha sist vi sågs satt vi på stolar eller nåt i en galleria.. även då i typ en timme.. haha :) jaja, det va kul att ha honom som sällskap. Och nu har jag kommit hem och ätit. Ska ta det lugnt ikväll.. :)

ja, hörs senare :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0