090816

nu har jag varit och sjungit och det gick jätte bra! Men av någon konstig anledning var jag jätte bra i halsen när jag åkte hemifrån, men såfort vi skulle öva så vart jag jätte tjock i halsen... menmen, trots det så gick det jätte bra!

Förresten, jag glömde ta kort på kräftskivan igår... FÖRLÅT! jag satt och tänkte att när jag sätter mig vid bordet så ska jag ta kort.. men såklart glömde jag det, och kom på det när vi ätit upp allt.. duktig som jag är! Men det var jätte mysigt och vi hade jätte roligt! :) men nästa år ska jag äta färdigskalade kräftor! Klarar inte av att sitta och skala alla.. :)


SHIT, IMORGON BÖRJAR SKOLAN!  =o Har gått alldeles för fort det här sommarlovet... hehe men har hunnit med ganska mycket ändå :) Ska bli kul! :) haha, men ändå inte.. kan inte fatta att jag ska börja gymnasiet imorgon.. helt sjukt!

haha nu ska jag fortsätta äta godis! MUMS

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0