090811

godmorgon bloggen..

asså det börjar kännas lite tjatigt, jag börjar alltid dagen med den meningen.. hehe

skrev inte så mycket mer efter åskvädret.. men jag började prata med Emil och då vart allt så jobbigt.. orkade helt enkelt inte. Men idag är jag igång! Hehe ska ner till Kyrkan snart med Tara och öva lite sånger som kanske ska sjungas på söndag.. hehe sen åker jag till Emma en stund på salongen och hon ska hjälpa mig lite.. Och sist blir det Matilda hela kvällen!

Ska dock prata med mamma men det ska nog gå bra.. :) Åh jag är verkligen inte sugen på frukost.. Inte hungrig alls, men som igår så är pappa hemma och är sjuk igen.. så han lär ju inte släppa ut mig annars.. fan!

Nej nu ska jag kolla klart min mail.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0