vår på riktigt!

nu är det verkligen vår på riktigt! visst, all snö har inte smällt men värme, vårjackor, solglasögon, cykel det är sommar! Dock var det lite läskigt att cykla. Fick skjuts av mia, och jag var hela tiden rädd att vi skulle vurpa igen! haha, och sen i en nedförsbacke så börjar cykeln vingla jätte mycket och vi fick inte kontroll på den ordentligt! haha usch det var sjukt läskigt!
Mötte i alla fall älskling på stan, hade tvingat han att äta sushi med mig hehe, men det var stängt så det blev kycklingrulle istället.. Men det blir nån annan gång kan jag lova!

har haltat runt som en galning idag, sakta går det också! haha det är i såna här lägen som jag älskar att jag inte går på tex Soltorg (bara massa trappor typ).. För det går riiktigt segt vill jag lova! Hade svenska prov och spanska läsförståelse.. båda gick rktigt dåligt! inte ordentligt förberedd på något av dom!

så mer än så har jag inte gjort idag.. satte mig hemma och lyssnade på Broken strings med James morrison, och bestämde mig för att lära mig den på gitarr (kan inte spela gitarr) så nu har jag suttit och försökt lära mig. Gick helt okej tills fingrarna började värka! haha


James morrison feat Nelly furtado - broken strings


jag älskar låten!

nej nu måste jag ut och äta något innan jag ska lägga mig!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0