uppdatering

nej nu var det nästan en vecka sen jag skrev sist, med andra ord alldeles för längesen!

i tisdags färgade jag förresten om mitt hår! en brunare nyans, alltså inte lika rött längre. Känns super bra! Hade även träning på kvällen. Har börjat öva uppvisningsprogrammet! Sjukt roligt, dock första gången jag gör något sånt så det är lite nytt för mig. Aja gick fint i alla fall när vi gjort det några gånger! :)

Onsdagen tillbringade jag i stockholm!  7D (musikklassen är D) åker varje år till stockholm för att kolla på opera och så klart shoppa!! Så ungefär 13 från 9D följde med dit med dom! Bussresan är alltid helt sjukt kul när man åker med musikklassare! Vi har sån sammanhållning :) hittade tyvärr inget i stockholm, eller ja en hel del som jag tyvärr inte hade råd med! Men anna hittade ett par balskor i alla fall!
Efter ungefär 2 timmar på stan så gick vi tillbaka till bussen, bytte om till finare kläder och begav oss mot operan! Kollade på La traviata, som vi också såg i sjuan.. haha men det var ganska bra eftersom knappt någon i min klass uppfattade handlingen i sjuan! Sov nästan hela bussresan hem, och somnade så fort jag kom hem!
Var ju även 1 april, blev lurad ett antal gånger! Haha

jag har massa bilder på dagens outfits och sådant, men ja det hinner jag inte lägga upp nu! Får bli imorgon!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0