om lägret

igår kom jag hem från saxenborg. Så himla roligt. Vi var 6 assistenter och 8 konfirmander, med andra ord en helt perfekt grupp! Lite nervöst till en början tror jag, men efter alla namn och lära känna lekar och teambuildingövningar så kändes det som vi känt varann i någon månad.

nu ska jag skriva lite vad vi gjorde:

fredag - efter att vi ätit middag så hade vi lite lärakänna lekar, vart riktigt bra eftersom alla var på för att lära känna varandra. Hade även andakt på kvällen efter att vi kollat på film som blev "remember the titans" och kvällsfikat. Vi hann inte med att göra så mycket den dagen. Dela rum med ida, fick en stor dubbelsäng, duschrum och toalett! Det gillas!

lördag - jag och ida hade hand om väckningen och gick och knackade som galningar på allas dörrar och skrek väckning! haha så himla roligt, speciellt när folk blir sura och skriker håll käften eller något tillbaka. Ut på springrunda, dock inte så lång men man kom igång! Frukost och sedan "vem är jag" häfte, vi delade upp konfirmanderna i grupper och fyllde i häftet och gick igenom det. Det är så himla roligt när dom är så engagerade. Efter det stack vi på fotbollsträning på en fotbollsplan. Känns verkligen att jag inte spelat på ett år! Minns inte riktigt ordningen på resten av dagen, men vi hade teambuilding övningar där dom fick öva på sammarbete. Skattjaktsletning och hövdingleken, lite svårt att förklara men man får ett papper med massa uppgifter som ger olika mycket poäng så gäller det att uppfylla så många punkter som möjligt inom en viss tid. Mässa på kvällen som jag och ida höll i. Spelhåla, film och ishockey efter det, twister gillas!

söndag - väckning igen! haha skrämde livet ur gina haha! frukost, städa och sedan hemåt! sjukt kul helg. haha

jag och ida åkte hem till henne, åt nudlar och jag diskade åt henne eftersom hon hade disk för ett halvår haha. Sen åkte vi hem till nippe för att spela in låtar. Sjukt kul var det i alla fall, och bra blev det också. Nu är det sång den 8 maj som gäller!

nej nu ska jag skriva klart mitt so arbete så jag slipper det!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Gina

hahaha xD aah sjukt rolig helg var det. MEN VÄCKNINGEN VAR INTE KUL!!! fyfan vad rädd jag blev xD haha:D men fatta vad kul vi kommer ha i sommar :D <33

2009-04-29 @ 18:06:47
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0