Massa saker

hej allihopa!

i fredags åkte jag in till falun med mamma. Wear it där har utförsäljning och har massa kläder jätte billigt. Hittade dock bara ett gult linne för 50 kr. Sen gick vi till Clas Ohlson där köpte jag en plattång för 199 kr. Träffade Aila i borlänge och vi gick och solade på Open Sun som är nyöppnat. Så hela veckan kostar det 10 kr för 15 minuter. Veckan efter det 20, och efter det 30. Så vi passade på att sola lite. Senare på kvällen gick jag och älskling och kollade på Slumdog Milionaire. Så himla hemsk, fast ändå så himla bra! Rekomenderar. När jag kom hem så låg det massa kläder och ett par örhängen från H&M som mamma beställt hem till mig :)

nu ska ni få se alla saker.


örhängen från H&M


Linne från H&M - dock lite stort, men får hoppas att det krymper lite i tvätten



Linne från Wear it. (även dagens (fredag) outfit)


Klänning från H&M


bh från H&M


Coline Plattång från Clas Ohlson


Nu ska jag åka till Burger King och få lite mer jobbtider och sedan blir det dans! Skriver sen!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina örhängen!=)

2009-04-28 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0