telefonfri helg..

Första nationella provet i matte idag. hade B1 och B2 prov, det var lättare än jag tänkt mig, men som vanligt så blir det väl ett VG.. haha, efter skolan åkte jag och Mia för att köpa pizza, det kostade 5 kr extra att äta där och jag hade precis så att jag kunde köpa mat så vi tog med, och satte oss på en bänk strax utanför haha. Styrketräning med elevensval sen, känns bra att vara igång igen! har ju inte tränat ordentligt på länge..

när skolan var slut och vi tränat klart så följde jag med Gina och Linnea för att köpa glass. Åh va gott det var! Sen hade vi möte på humlan inför förlägret imorgon! ska bli sjukt kul, en hel helg med massa underbara människor. Älskling skulle egentligen varit med, men han jobbar på lördag, och förlägret är ju typ viktigast, och eftersom han bor i mora nu så orkar han inte pendla varje dag till borlänge i tre veckor på sommarlovet.. Så ja jag får klara mig utan han :( men ledarna har lovat mig att jag ska få ringa han från deras telefoner! Eftersom dom kommer samla in allas telefoner.. så om jag inte svarar i helgen så har dom min telefon.. haha

taras klass hade musikal idag och jag och bror åkte dit och kollade :)

tänkte börja packa lite nu innan jag ska sova.. haha så behövs inte lika mycket jobb imon..

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Gina

hahaha ,, aah men asså FAN vilket bra läger vi hade :D det var skitroligt :D <33

2009-04-26 @ 21:31:09
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0