måndag!

såklart glömde jag lägga upp bild på skorna jag fått. men det kommer när jag sätter mig på den stationära datorn nästa gång! ;)

annars en bra dag, sjukt fint väder! skolan var lite seg fast fick sluta 20 min tidigare. Åkte och tankade innan vi åkte till humlan, åt strips och godis innan jag följde med älsklingen till tågstationen. Han skulle åka tåg hem (han har flyttat till mora).. efter att jag sagt hejdå så gick jag till Burger King och frågade om jobbtider. Dom skrev ner vad jag kunde och när jag kunde jobba så skulle dom höra av sig (fast det händer aldrig). Min bror och hans flickvän slutade precis så jag fick skjuts med dom till humlan igen eftersom jag trodde att vi skulle ha inspelningskurs idag, men det var tydligen inställt. Satt och pratade med massa folk och åt en chipspåse (hehe) innan vi åkte hemåt.

Imorgon ska Emma öva balfrisyrer på mig eftersom hon är min frisör till balen :) så det betyder att jag måste göra läxor och öva till cheerleadingen idag.. så nu måste jag gå och plugga så jag hinner!


puss&kram

Kommentarer
Postat av: Gina

hahah låter härligt :D Jag måste också börja kolla upp hur jag ska ha min frisyr till balen :O börjar få lite panik :P :D haha

2009-04-21 @ 16:31:45
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0