hemma igen!

nu är jag hemma igen från göteborg! hade det helt sjukt underbart där nere!

Fredag - åkte tåg från falun halv 12 och stannade i örebro för att byta tåg. Då passade jag och fellan på att stretcha lite och vi övade på "refrängdansen" som vi har i vårat uppvisningsprogram. Haha folk kollade lite.. sen åkte vi tåg ner till göteborg. Maria (tränaren för GCO) mötte oss på stationen och vi gick för att äta på donken (andra gången den dagen för mig, åt innan jag åkte till stationen i falun) och sedan åka spårvagn till fritidsgården som vi skulle bo på! Packade upp, kollade på Cheer filmer och fixade maten tills imorgon sedan var det dags att sova.

Lördag - vaknade vid åtta, åt frukost, bytte om och fixade oss. Riktigt härligt väder och det kändes verkligen som sommar! Maria kom och mötte oss för att sedan åka med oss till träningshallen. När vi kom fram träffade vi GCO, GC troops och Malmö allstar. Började värma upp och stretcha vid 11. Förmiddagen ägnades åt gymnastik, dans och hopp. Fick lära oss en jätte snygg dans, lära oss tekniker i hopp och träna på gymnastik. Åt lunch bestående av pasta sallad runt halv tre. Efter en timmes lunch var det dags med lite mer gymnastik och bygg. Inte helt pepp så det gick tyvärr inte så bra för oss.. Slutade träningen runt 18.
Alla affärer var stängda eftersom det var påsk så vi fick ingen middag, åkte iväg till donken och åt. Malmö flyttade in till fritidsgården med oss och vi ägnade hela kvällen till att kolla på cheerfilmer.

Söndag - "crazy sunday" idag. Började träningen 12. Alla var helt crazy utklädda. Såg tydligen ut som en blunddocka.. haha döpte vårt lag till "dolls on knäerk". Idag hade vi bygg hela förmiddagen innan lunch, fast vi byggde i blandade grupper och det gick mycket bättre! Baguette till lunch och sedan gymnastik och mer bygg. Uppvärmningen efter lunch var sjukt rolig, hade brottning, fick vara med Isabelle och sedan "dansade" vi.  Mina rondater är tydligen bra nu eftersom jag fick gå vidare till att öva stillastående flickisar. Sjukt roligt, fast jag hade en tendens att sparka med benen åt alla möjliga håll så jag fick "handbojor" på fötterna. Bygg i nya grupper och nu var det riktigt roligt. Var med Isabelle (tingeling), alva, sara (tror jag) och någon som jag tyvärr inte minns namnet på.. Avslutade helgen med prisutdelning för galnaste outfiten! haha! fixar jag bilder lovar jag att lägga upp dom här!

Måndag - hemåt resa.. tåg till örebro, donken till lunch (börjar bli en vana). På tåget från örebro till falun så var hela våran förening lite uppspeedad. Dock lugnade jag ner mig när jag upptäckte att jag kände en på tåget som kollade en aning konstigt på mig.. då vart det pinsamt! haha

nej nu orkar jag inte skriva mer.. haha men måste säga att det var en sjukt lyckad helg!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: FELLAN PELLAN FRISKT HUMÖR

jaajajaja, dialekten är borta nu ^^ (Tror jag...)

2009-04-13 @ 21:05:31
URL: http://fellann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0