dagens outfit

här kommer dagens outfit!
sjukt härlig dag idag :) ställde på moppen och åkte en sväng till anna och mia. Skulle åka och hyra film med mia senare och tror ni inte att jag vurpar eller.. första vurpan gjord! fast trodde det skulle vara mycket värre. Slutade med ett blodigt knä (mig) och ett skrapsår på armen (mia) och kläder som repades lite.. Och såklart en backspegel förstördes.. men nångång måste vara första gången! Ingen större skada skedd.



jeans - wear it
blå/svart randig t-shirt - h&m
tjocktröja - älsklings

kom på när jag lagt in bilden på datorn, att jag hade tjocktröjan på mig, men jag orkade inte ta av mig den och ta ett nytt kort så nu får ni en bild på t-shirten separat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0