090422

hejhej!

har fortfarande inte satt mig vid min PC, så bild på skorna dröjer lite.. men det ska upp jag lovar! :)

Idag hade vi hjärt och lung räddning i skolan, haha övade på en "minianne" och tanten på videon va så jobbig. Haha åkte och träffade min bror  och hans flickvän Madde efter skolan. Var hos dom i ungefär en timme, åt mat och lekte lite med hundarna! Blir att åka dit någon annan gång, så sjukt kul! :) Var även på ungdomsmässa, inte så kul men på fredag åker vi på förläger med fotbollskonfirmanderna! Ska bli riktigt kul. Ska berätta om lägret på söndag tänkte jag.

Imorgon är det nationellt prov i Matte del B1 och B2. Lite nervös men det går som det går.. ska kolla på min kompis skolkabaré på kvällen. Tror det va det i alla fall. Haha kollen där!

tänkte bara slänga iväg ett inlägg nu när jag inte har nåt annat för mig. Pratar dock med min älskling, men han spelar poker på datorn och pratar med sin kompis .. haha

justja, jag var ju hos Emma och provade balfrisyrer, vet inte om jag berätta hur det gick. Vi kom i alla fall fram till en idé som vi tänkte prova när vi har lite mer tid. Blir i alla fall inga klassiska korkskruvar och lite uppsatt och pärlor som alla har. Haha


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0