090416

hej alla!

var på kupolen igår med Issa och Sebbe! sjukt kul! haha köpte en "Maxfactor miracle touch" foundation och ringar från H&M.
Träffade även Kim där! Så sjukt länge sen. Kändes bra att få träffa han igen efter ett halvår ungefär. Var väl på kupolen i ungefär två timmar innan vi gick till humlan. Träffade massa folk och åt mat. Inget speciellt intressant! haha
var med kompisar på kvällen och åkte moppe. Så sjukt kallt, hade alldeles för lite kläder på mig!


favoriten!

har även fått veta preliminära gymnasieintaget. Kom in på förstahandsvalet. Men nu har jag börjat tveka. Kanske ska ta andra handsvalet ändå, eller? usch, valsvårigheter är det värsta som finns! Har verkligen ångest!

nej nu blev jag sugen på tacochips och gräddfil! Ska nog åka och köpa det tror jag!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0