090408

åh va drygt! hade suttit och skrivit ett tag och kommit ganska långt och då så försvinner allt såklart! va trött jag blir! ska försöka sammanfatta det jag skrivit..

hade sant-dag idag med! Började dagen med att kolla på en film om droger eftersom läraren var sjuk. Sen satt vi i aulan i två timmar och lyssnade på när författaren till boken "kuk bruk" hade föredrag. Han var riktigt rolig och fick hela publiken att skratta! Tror inte jag skrattat så mycket på länge! Sen gick vi och åt lunch för att sen åka och köpa glass och godis. Sista vi gjorde var att lyssna på en kille som åkt bil onykter och krockat. Han berättade en hemsk historia om kvällen, och sitt liv på sjukhuset och efter. Han visade även massa bilder! Usch tycker sådant är jätte hemskt!
Åkte till humlan och jag, anna, lisa och hampus gjorde mackor i järn och drack påskmust sen gick jag och hade sånglektion! Gick sådär idag, haha men min lärare var nöjd och det är bra!

nej nu måste jag plugga inför mitt musikprov som jag har imorgon på återläsningen!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0